BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Antra savaitė Turkijoj

Blogo įrašai truputį atsilieka nuo esamojo laiko, teisinuosi tuo, kad namie interneto nėra (taip taip, šiam pasauly egzistuoja studentų, kuriem internetas 24 valandas per parą nebūtinas, ir pas tokiuos unikumus aš gyvenu (beje, neturint interneto, pastebėjau, kad laiko daugiau aplinkiniui pasauliui lieka) :)). Bet kokiu atveju (kad ir atsilikdama nuo esamojo laiko) noriu papasakot apie savo antrąją savaitę Kocaeli.

EILIC grupė (per vidurį, šalia manęs - mūsų dėstytoja)

Savaitė prasidėjo visai gerai - gavom dėstytoją, kuri moka anglų kalbą (pirmąją savaitę turkų kalbos mus mokė turkė dėstytoja, kuri nesuprato nei žodžio angliškai). Nauja dėstytoja atnešė ir privalumų ir trūkumų: paskaitos tapo žiauriai intensyvios, po dienos namo grįždavau kaip po karo ir norėdavau tik miego, bet tuo pa metu labai daug išmokom. Gaila, tačiau ši dėstytoja mums dėstė tik savaitę…

Kaip jau minėjau, savaitė buvo gana sunki, todėl vakarais niekas niekur nenorėdavo eit, tik namo. Antradienį vakare su Ronan, Denes ir Marin buvom susiruošę išeit kur nors, bet sugebėjom tik nueit iki Kocaeli Köfte užkandinės ir pavakarieniaut. Bevalgant sugalvojom, kad eisim kur nors kitą dieną. Denes privertė mane paragaut tos užkandinės tradicinio Köfte (taip jie vadina kotletus pasirodo) bandelėje - žiauriai skanūs ir pigūs, tad vakarą skaitau nusisekusiu - pigiai ir labai skaniai pavakarieniavau.
Pasisekė, kad ketvirtadienį neturėjom paskaitos, tad trečiadienį visi susiruošėm į miestą. Iš tikrųjų, Kocaeli gana konservatyvus miestas. Centre jie turi vieną gatvę, kur yra visi barai, tad kai susiruoši kur nors išeit labai didelių dilemų ar diskusijų nekyla dėl vietos pasirinkimo :) Jau praeitą savaitę buvom radę neblogą barą, kuriame groja neblogą muziką, sąlyginai pigūs gėrimai ir futbolą rodo (mūsų grupėj yra vokietis, italas ir prancūzas, tad futbolas - gana svarbus dalykas). Taigi tame bare ir praleidom vakarą, bėda tik ta, kad per pirmas dvi vasario savaites turkų studentai turi egzaminus, todėl miestas ir barai vakarais praktiškai tušti ir užsidaro apie 24h, taigi apie 23h jau buvau namie, gėriau arbatą ir bandžiau turkiškai kalbėt su Ardos draugais muzikantais.
Ketvirtadienio popietę turėjo „orientation days”. Važiavom į policijos nuovadą nes aš ir abi estės turėjom pasidaryt Resident permit (tai toks mažytis turkiškas pasas, už kurį sumokėjom po 75 EUR (149 TL=300 LT, tam, kad galėtume gyvent Turkijoje - apie šį dokumentą papasakosiu detaliau kada nors vėliau - grynas popierizmas ir nesusipratimas). Vėliau visi važiavom į Hereke kilimų muziejų. Jei kas pamena, tai pasakojau, kad Dolmabache rūmuose mačiau didžiausią pasaulyje kilimą, tai va dabar mačiau gamyklą, kuriame jį pagamino:) Iš tikro tai nėra, ką ten pasakot - daug kilimų ir tiek. Žemiau - nuotraukos iš šios kelionės (pirmoje - siūlų dažymas, antroje kažkokios staklės, trečioje - šilkverpių kokonai su išvirtais šilkverpiais viduje… feee….).

Penktadienį per “Social activities day” važiavom į Kartepe (Sniego kalva). Kartepe - slidinėjimo kurortas, beje, labai gražus. Gaminom pietus namelyje kalnuose (pirmos trys nuotraukos žemiau), tada užsikėlėm keltais ant kalnų (ketvirta nuotrauka), išgėrėm kavinėj karšto šokolado, pažaidėm kortom. Grįždami dar sustojom stovyklavietėj (paskutinė nuotrauka)- išgėrėm turkiško alaus ir grįžom atgal į miestą.

Basilica cistern (Medusa (viena iš dviejų))

Savaitgalį visi važiavom į Stanbulą. Gan įdomus savaitgalis buvo - daug linksmesnis nei praėjęs. Į Turkijos sostinę šį kartą keliavom jau visi (tik Nicolas pavėlavo į autobusą, tai prie mūsų prisijungė vėliau). Stanbule Denes parodė vegetarišką restoraną - valgėm humus (kažkas iš pupelių:)) ir vegetariškus kotletukus - taip ir nesupratau iš ko jie pagaminti, aš dar gėriau ypatingą kavą (taip buvo meniu parašyta), bet ir nesupratau kuo ji įpatinga :). Tokie įdomūs pietūs man pasirodė, italės vegetarės buvo baisiai laimingos, o pesimistiškoji estė Kadi piktinosi išleidus pinigus neskaniems pietumas. Aš asmeniškai, nežinau ar norėčiau pakartot tuos patiekalus, bet pabandyt buvo verta.

Basilica cistern

Po pietų sugalvojom aplankyti Topkapi rūmus ir Basilic cistern (Požeminė vandens saugykla). Nuo restorano iki Topkapi rūmų gana nemažas kelio gabalas, bet visi nusprendėm, kad galim eit pėstute - pamatysim daugiau miesto, tik Kadi vos nenumirė iš nuovargio ir bambėjimo,kodėl negalim imt tramvajaus… Bet kokiu atveju pamatėm nemažai miesto, tačiau Topkapi rūmai, kai atvykom (apie 16h) jau buvo ruošiami uždarymui, tad nusprendėm , kad atkeliausim kitos dienos ryte. Tą vakarą aplankėm tik Basilic cistern - labai graži ir romantiška vieta.

Hostelio kambaryje

Grįžtant į viežbutį sugalvojom, kad esam Turkijoj jau dvi savaites, bet dar neragavom turkiškos Raki, tai užlėkėm į prekybos centrą, nusipirkom raki ir užkąst (išskyrus Kadi, mat jai kažkas su skrandžiu pasidarė, nors jau po pusvalandžio ji puikiausiai kimšo čipsus :))), ir grįžom į hostelį. Pora valandų praleidom gerdami raki (tiek truko šešiem žmonėm išgert 0,3 litro turkiškos raki :), nes italai - ne lietuviai, viską daro lėtai ir pasimėgaudami, tai aš, estė ir prancūzas dažniausiai sėdėdavom ir laukdavom:)) Po to visi susiruošėm į miestą (tik Kadi kažko su mum nėjo, sakė nemėgsta ji klubų ir barų). Ronan norėjo mums parody kažkokį klubą, kuriame ERASMUS studentai renkasi. Aš su Daniela vos nenumiriau ten :) Vaizdas maždaug toks: pilnas klubas bernų, trys merginos su miniakais ant scenos staipos, daug lazerių mirksi ir muzika toks bumčikas su musių zvimbimo intarpais :) Kai Ronan pradėjo mus kviest šokt, tai tik pasiteisinom, kad norim alaus nusipirkt ir likom sėdėt prie stalo:) Tiesa, pirmą kartą susidūriau su turkų bandymu apgaut užsieniečius. Kai priėjom prie baro paparašyt meniu - mum tik pasakė, kad 0.3 L alaus kainuoja 10 TL (~20 LT), viskis - 20 TL (40 LT) ir t.t. Aišku, mes apsisukom ir ruošėmės eit, bet tada pribėgo jau kitas barmenas ir pasakė normalias kainas (pasirodo viskas dvigubai pigiau). Bet kokiu atveju, mes su merginom nusprendėm, kad nenorim ten likt ir susiruošėm išeit. Belipant žemyn link išėjimo (ten įdomiai klubai įsikūrę - daugiaaukštis pastatas (~5 aukštų) ir kiekvienam aukšte vis kitas klubas) išgirdau grojant Gogol Bordelo dainą „Not a crime” ir pasiūliau užeit visiem. Patekom į balkanų muzikos tūsą :), kuriame ir praleidom likusį vakarą - tiek atsišokom, kad kitą dieną kojas skaudėjo.

Sekmadienį aš, Marin ir Kadi (nes visi kiti savo ERASMUS praleis Stanbule, tai tą dieną jie visi ėjo apžiūrėt butų nuomai) nuvažiavom iki Topkapi rūmų. Šį kartą pasirinkom tramvajų, nes po Kadi „normalaus” tualeto paieškų (neįtiko hostelio tualetai, nes vanduo buvo dingęs) ir bandymų sekmadienį išsikeisti pinigus (nesutiko, kad jai paskolinčiau, nes jai reikėjo JOS nuosavų pinigų) turėjom mažai laiko pilies aplankymui. Oras pasitaikė nekoks, lijo, tad Kadi pasipiktinimui dėl viešo apiplėšimo (nes bilietai į rūmus gana brangūs) ir kokia baisi šita diena nebuvo galo. Ačiū Dievui į pilies Haremą ji nusprendė neit (nes reikėjo primokėt, o Kadi ir taip jau pakankamai apiplėšta jautėsi), tad aš ir Marin labai linksma baigėm ekskursiją po pilį. Man asmeniškai Topkapi rūmai, palyginus su Dolmabahce, nebuvo tokie įspūdingi, bet aplankyti visai verta. Tik reikia pasiruošti gana nemažai sumokėti (20 TL įėjimas + 15 TL haremo aplankymas +10 TL audio gidas (kurio mes neėmėm, bet mano manymu,jei nori ką nors suprast tai jo reikėtų)=45 TL=90 LT). Žemiau - nuotraukos iš Topkapi rūmų (pirmos dvi nuotraukos - haremas, trečia -koridorius iš rūmų į haremą, ketvirta - rūmų fasadas).

Po ekskursijos nusigavom iki autobuso ir mano savaitgalis Stanbule baigėsi Kadi fraze:” What? No TV? No headphones?” (nes kai kurie autobusai turi televizoriukus su ausinėm, o šis vargšas neturėjo).

Štai taip praėjo antroji savaitė Turkijoj.

Patiko (2)

Rodyk draugams

Komentarai (24)

adult gigs2011-02-12 03:50

I love your posting

cam jobs2011-02-13 05:09

Great post keep it up.

Marisha Birrell2011-02-14 06:10

What’s Happening i’m new to this, I stumbled upon this I’ve found It absolutely useful and it has aided me out loads. I hope to contribute & aid other users like its helped me. Good job.

cam jobs2011-02-19 07:20

Great posting keep it up.

Judie Hearon2011-02-24 01:58

Excellent post. I was checking constantly this blog and I am impressed! Very useful info specially the last part :) I care for such info much. I was seeking this certain info for a long time. Thank you and best of luck.

Patty Bartoletti2011-02-24 11:42

great web site u have here btw

Katerine Hegstad2011-03-09 21:13

Do u understand how much I love you

buy male masturbator2011-03-13 19:18

sperm count in men how to reproduce sperm can i ejaculate without an erection how to increase sperm morphology increasing seminal fluid increase sperm amount improve sperm count motility decrease in seminal fluid average time to ejaculate for men is low sperm count permanent sperm count increase pills boost sperm production naturally how to improve sperm dna fragmentation low sperm count medication low sperm count pregnancy sperm production how to ejaculate with pressure how to make my sperm stronger sperm quality and alcohol seminal fluid production

Vaughn Traut2011-03-20 00:26

Completely I share your opinion. In it something is also to me this idea is pleasant, I completely with you agree.

Work from home jobs2011-04-08 06:21

I love coming home and reading a great article like this!

Zygor Guides2011-06-07 14:22

I read this just a few minutes ago and thought I’d pass it along although it’s not definitely that relevant. What did you would like to be once you grew up?

Caramoan2011-06-30 00:15

oh well, eddie murphy is one of the best comedians that i have seen, his jokes are topnotch and super the best~

Caramoan Tour Packages2011-06-30 00:17

denzel washington is of course one of the sexiest black actors that you can ever see’

Messi2011-07-08 09:31

I love that you put superb content out that is clear and good-written.

neurology2011-10-24 12:58

Thanks for one’s marvelous posting! I seriously enjoyed reading it, you can be a great author.I will always bookmark your blog and may come back in the future. I want to encourage one to continue your great posts, have a nice weekend!

Walmart amazon gift card2012-03-23 21:28

Would you be all in favour of exchanging links?

Wallace Mack on Posterous2012-03-31 22:13

I needed to draft you a very small observation to finally give many thanks again for those extraordinary advice you have shared in this article. It is surprisingly generous with people like you to present freely precisely what many of us would’ve sold as an electronic book to help make some money on their own, specifically now that you might well have done it in the event you wanted. The good tips likewise worked as a easy way to fully grasp that many people have the same dreams really like my personal own to learn great deal more when considering this condition. I am sure there are numerous more pleasurable times ahead for many who check out your site.

Maxima Macadam2012-05-15 11:10

“Howdy. Very nice blog!! Guy .. Beautiful .. Wonderful .. I’ll bookmark your web site and take the feeds additionally…I’m glad to find a lot of useful information right here within the post. Thank you for sharing…”

Spot on with this write-up, I really assume this website needs much more consideration. I’ll in all probability be once more to learn way more, thanks for that info.

Elena Predmore2012-06-20 14:40

I simply want to say I am just new to blogging and site-building and definitely liked you’re web-site. Probably I’m planning to bookmark your site . You definitely come with terrific stories. Thank you for sharing with us your blog site.

Matthew C. Kriner2013-12-16 23:23

Hands down, Apple’s app store wins by a mile. It’s a huge selection of all sorts of apps vs a rather sad selection of a handful for Zune. Microsoft has plans, especially in the realm of games, but I’m not sure I’d want to bet on the future if this aspect is important to you. The iPod is a much better choice in that case.